10 saker...

2012-10-08 klockan 22:43:25

Ni kanske inte vet om mig...

1. Jag är vänsterhänt!
2. Jag lever i konstant rädsla över att det ska hända min mamma något! Utan henne är jag ingen människa <3
3. Jag har löjligt lätt för att få blåmärken. Om någon tar i mig får hårt eller låtsasslår mig kan jag få ett blåmärke :P
4. Jag sover alltid med öronproppar...
5. Och har precis efter ca 10 år slutat att sova med ögonbindel! Kan ske ibland bara :P
6. Jag ville bli flygvärdinna när jag var liten men det gott och väl med de gånger man flyger nu tycker jag :P
7. Opererade bort min gallblåsa när jag var 14! Har ett fult ärr på magen efter den operationen :/
8. Jag äger alldeles för många tshirtar. Just nu finns det 143 stycken i garderoben! :P
9. Älskar att planera och greja!
10. Avskyr snö, regn och kyla! Värme och sol är helt klart min grej :)

En bild på ett blåmärke som jag fixade i USA genom att resa mig upp och slå emot benet mot bordskanten! Och en bild på mig från McGuires :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte ensam som sover med båda öronproppar och ögonbindel. Själv sover jag jämt med båda och. Så skönt att plugga in propparna djupt i öronen och verkligen stänga ute alla störande ljud. Med både proppar och bindel känns det som om man är i egen lite värld när man ligger i sängen och varken ser eller hör nått. Hur skönt som helst. Fler borde verkligen testa både öronproppar och ögonbindel. Så skönt att få sova i tystnad och mörker. Man som sover så mycket bättre och djupare när man slipper bli störd. Ibland får jag dock lit ont i öronen av propparna. Har nu något tips på sköna öronproppar att sova med?

2012-10-09 @ 20:43:21
Postat av: Eleonore- Rosa fika-insamlingen

Oj så mycket t-shirtar du har! Är så kul med folk som har mycket av vissa klädesplagg :)

2012-10-10 @ 09:51:05
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Sofia

Kul. Galet många t-shirtar. Haha. Använder du alla?

2012-10-10 @ 19:08:10
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0