20 September - dag 3 i USA

2012-10-01 klockan 21:57:00
 
Dagen började med standardfrukosten. Våfflor med sylt och rostad macka ^^ Nyttigt as hell! Dagen spenderades hos Ivar. Pappa höll på och grejade med bilen så jag och brorsan solade. Eller han satt vid datorn och jag solade. Skypeade med mammsen också, hon sa att vi aldrig mer fick lämna henne! Hon saknade oss hur mycket som helst! Sen va jag och brorsan och hämtade lunch på subway. Subway i London är fortfarande godast!
 
Tanken var att vi skulle åka till USS Alabama men vi flyttade på det en dag! Så på eftermiddagen åkte vi till Walmart. Vilken affär. Det fanns fanimej allt där, kläder, mat, kosmetika, heminredning, skor, ja listan kan göras lång. Tog en bra stund att gå igenom ;) Blev en hel del handlat men det var ju inget oväntat, Amerika är inte bra för min plånka!
 
Eftermiddagen spenderades vid poolen och solade med pappa! Sen var vi hos Ivar en sväng, skypeade med Johanna också, hon tyckte inte det var rättvist att jag va där :P Sen åkte vi till mexikansk restaurang och gubbarna drack öl och jag drack stoooor cola! Restaurangen kändes som den låg i Mexico, supermysig var den verkligen! Blev någon god mexikansk rätt, smakade gott men Johannas gucamole är godare :)
 
Sen åkte vi vidare till en lokal bar. En sån som man bara ser i filmer, trodde jag ^^ Haha kände mig så malplacerad bland alla mc-knuttar och gamla alkisar som rökte på men helt klart en upplevelse ^^ En av mc-knuttarna hade en plastback ibak på sin mc, där i låg en liten långhårig tax eller något liknande. Assöt var den, Buddy! Det var Buddy´s mc, han hade tom en egen liten hjälm! Han la sig på motorcykeln om han märkte att husse var för full och inte kunde köra! Då fick de gå hem eller vänta en stund till ;) Smart hund, smartare än hussen uppenbarligen!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0