27 September - dag 10 i USA

2012-10-07 klockan 15:24:17
Tog en liten sovmorgon, eller ja till 9,30 iaf. Längsta sovmorgonen denna resan :P Var bara att plocka ihop alla saker och checka ut! Var ju tyvärr tvugna att lämna Fort Walton beach, Martin och Peter och bege oss tillbaka till Theodore. Åkte uppcabbat hem då solen stekte på rätt rejält :P
 
Sen var vi hos Ivar och sa hej innan vi åt lunch och åkte till Bell Air Mall igen. Blev att handla de sista sakerna. Eller ja, de blev en hel del kläder ;) Väskan som var full redan innan blev ännu fullare när jag lyckades handla 9 t-shirts och 2 långärmade tröjor till ^^ Älska Sears, underbar rolig affär fast de i kassan var inte snabbast i USA precis ;) Tog nog en 15 minuter med den kunden före mig, de gick i sloooowmotion verkligen!
 
När vi var klara så åkte vi tillbaka till Ivar, då hade mina kitchenaidar anlänt. Var bara tvungen att öppna dom och se på färgen. Jag är supernöjd med mitt val, är glad att jag bytte då den pistagegröna inte skulle passa in i mitt färgglada kök :)
 
Sen var det bara att börja packa. Och fy fan! Man fick ha 50 lbs och det var inte det lättaste. Men efter att ha packat om säkert 10 gånger var den stora väskan färdigpackad. Fy fan den var helt proppfull :P Handbagaget var också fullt ^^ Sen åkte vi till förbi Hardees(Alabamas goaste hamburgare) och sen tillmotellet, checkade in och la oss. Lika bra att lägga sig tidigt då vi skulle upp tidigt :(
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härliga bilder. :)

2012-10-07 @ 20:35:38
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0