28 September - dag 11 i USA och hemfärd!

2012-10-07 klockan 21:33:11
Dagen började tidigt. Redan vid 4 var vi uppe, packade ihop det sista, hämtade Ivar och åkte till flygplatsen :( Tog och checkade in väskorna. Av de 50 lbs jag fick använda så använde jag precis 50,0 ;) Snacka om rutin! ^^ Sen sa vi hejdå till Ivar som varit en utmärk guide under de dagar vi spenderat med honom! Han visade ju mig Old Time Pottery, jag är evigt tacksam :P
 
Sen var det bara att boarda ett litet flygplan igen och flyga mot Houston! Flyget där gick bra, skrev på min bok och lyssnade på musik! Väl i Houston gick vi bara till nästa flyg och klev på plan nummer 2. Under detta flyg blev det att kolla på "The big bang theory" och jag slumrade till i 30 minuter kanske ^^ Väl framme på Newark så hade vi några timmar att slå ihjäl. Och de gjorde vi i taxfreen och väntades på planet.
 
Sen när vi satt och väntade så hörde vi i högtalaren att Blomqvist family, family of 3 people skulle gå till frontdesk. Och de gjorde pappa och Tobbe så vaktade jag handbagaget. De var så att flygpersonal som skulle till Stockholm ville ha de platserna längst bak för att sova. Så vi hade tur och blev uppgraderade från vanlig economy till economy PLUS så vi fick mer benutrymme :P Var supergött! Hade kostat 1400 per person annars men vi fick de gratis ;)
 
Dock var flygresan på 7 timmar till Stockholm ganska så seg eftersom jag inte kunde somna. Hade värsta bra läget att sova men de gick verkligen inte. Så spenderade hela resan med att kolla på "TBBT" och "Baby daddy" och rensa bland kort på datorn :) 06,45 svensk tid-23,45 vår tid landade vi på Arlanda 50 minuter innan beräknad tid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0