7-11 & 15-17 September!

2012-10-01 klockan 00:07:32
 Jobbade både andra och tredje helgen för att jag skulle va ledig både till Budapest och USA!
 
Hade en mycket trevlig förfest hos mig innan Björn Rosenström. Va ett roligt gäng som åkte, vi drog med Kalles party van till Olstorp. Jag var dock besviken på hur kort han spelade, endast 40 minuter :( Han har ju verkligen mer material för att spela så sjukt mkt längre! Men kvällen var helt klart lyckad även om man var tvungen att gå upp vid 8 och jobba hela dagen :P
 
Sen har jag jobbat lite och varit ute med hundarna, tvättat, kollat på TBBT och jobbat lite till :P Var inne och lunchade med Ica, Bitta och Gustav en dag också innan jag mötte Annelie och vi handlade till kalaset vi hade han om i helgen :) Johanna hon gjorde supergoda hamburgare till mig en kväll och kikade på de sista avsnitten av SOA :) Sen hade jag besök av Julia, Joni och sötaste Signe :) De berättade en rolig nyhet, är så glad för deras skull :)
 
Måndagen innan jag åkte blev de lite ändringar så när jag egentligen skulle åka till Stockholm var jag hos Z och barnen istället och vi, dvs jag, pappa och brorsan drog mot Stockholm på natten mellan måndag & tisdag!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0