8-12 Oktober 2012!

2012-10-16 klockan 22:18:00
Veckan började med en jobbdag, som vanligt på måndagar! Va riktigt trött men bara att köra på... Efter jobbet myste jag ner mig i soffan och kikade på den senaste "Johan Falk" och käkade chokladpudding i mina mjukisbyxor :D
 
Tisdagen bjöd på jobb. Sen var det bara att vila, städa och börja med maten. Det var min tur att ha "Halv 8 hos mig" och jag hade amerikansk tema! Pyntade så fint och gjorde helt okej mat, enligt mig själv :P
 
Förrätt: Hashbrowns med baconströssel :)
Huvudrätt: Amerikanska hamburgare med crisscuts, dallas sallad och tillbehör :)
Efterrätt: Amerikansk äpplepaj med vaniljglass!
 
Kvällen var trevlig och när de andra gått så var Johanna kvar. Vi pratade lite och bestlutade att hon ska flytta in i mitt gästrum. Så jag får en roomie om ca 2 veckor :D Askul!
 
Onsdagen spenderades hemma med att börja plocka inför Johannas inflyttning och jobb som alltid! Sen på kvällen var det dags att bada hundarna och min kusin Jocke var på besök :)

Torsdagen jobbade sen var jag hos Malin och hälsade på. Så smal hon hade blivit, så avis :D Var jättekul och träffa henne! Sen var jag och Z på en promenad innan jag kikade på tv :)
 
Fredagen spenderades med att plocka bland saker, sen var Johanna på besök så vi gick en sväng med hundarna och kikade på de senaste SOA-avsnittet :) Sen jobbade jag! Efter jobbet hämtade Ica mig och vi köpte pizza och käkade hemma hos henne och Polly. Adde var på  besök också :) Så vi kikade på en seeeg film och käkade popcorn. En riktigt goo kväll, var astrött! 12 arbetsdagar på raken är jobbigt :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0