Ännu en vecka...

2012-10-21 klockan 22:03:00
 
Vad tycker ni om min nya design? Min "lillasyster" Sara är fruktansvärt duktig och jag är supernöjd! :) Texten : "Alis grave nil" är på latin och betyder "inget är tungt för den med vingar". Som det ser ut nu så ska den tatueras in på min vänstra handled i Dec/Jan någongång :)
 
Veckan har flygit förbi. Jobb som vanligt mån-fre och ett 12-timmars pass på torsdagen då mamma var sjuk! Sen har jag städat, packat lådor och bakat. Sen har jag självklart hunnit träffa vännerna också. Lunchade med Bitta och Ica i onsdags sen på kvällen käkade jag och Johanna tacos och kikade på SOA :) Sen var mamma här och hjälpte mig städa medans jag bakade i fredags! Blev en sats med päronmacarons som tyvärr blev ganska så dåliga :( Gjorde en sats med smultron på onsdagen som blev bra :) Sen var jag hos Annelie och gjorde iordning blöjtårtan till lördagens babyshower :) Sen har jag kikat på för alldeles för många "Chuck" avsnitt men så blir det när man ger mig en bra serie att kolla på ;)
 
Lördagen får ni i ett eget inlägg :) Idag har jag iaf bara tagit de lugnt. Har nämligen fått feber och halsont, började redan i torsdags och har bara blivit värre :( Ne nu ska jag skriva mer om lördagen! Hoppas er vecka varit bra :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0