Äventyr :)

2012-10-26 klockan 11:04:40

Har precis tappat all färg från USA och nu är det dags att ut och åka en sväng igen :) Hade fördragit ett varmt land, typ som USA igen men denna gången blir det 3 heeela dagar i London och en kväll och en morgon :)

Åker imorgon kväll från Säve och kommer åter på onsdag morgon! Det bästa med hela resan är att jag fick den betald då jag åker med min faster och mina 2 kusiner. Och vem är en bättre London guide än mig i släkten? Ingen, de kan jag lova er!

Har saknat London sen jag och Z var där i juli så ska bli kul att åka iväg en sväng igen! Kanske hinner uppdatera en sväng innan jag åker annars blir det lugnt här tills onsdag :)

Min fina utslitna väska som har varit lite överallt i världen de senaste åren, dags att pensionera dig snart min kära vän? ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh så härligt! Hoppas du får en grym resa. :)

2012-10-27 @ 10:52:58
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0