Babyshower för Ica - 20 oktober!

2012-10-21 klockan 22:32:00
Innan jag åkte till USA hjälpte Zenita mig med att göra inbjudningkort till en överraskningsbabyshower. Skickade ut och det var i slutändan bara 2 som tackade nej! Så dagen började med att jag fixade med dekorationen, vilade då jag var riktigt dålig när jag vaknade, hämtade tårtan, fixa allt de sista med fikat osv innan folket kom :)
 
Sen var det bara att invänta huvudpersonen för dagen - Ica. Som trodde att hon var på väg till mig för att äta lunch :) Hon blev väldigt överraskad att se sina vänner, mamma, syster, svärmor och svägerska från Göteborg. Så när hon fick se alla presenter så blev hon så rörd att hon började gråta. De slutade med att flera av oss blev tårögda i köket. Alla hade köpt såna fina presenter :)
 
Sen fikade vi i alla gottigheter och tårtan var amazing! Ascool verkligen :D Sen skulle vi chansa på magmåttet på Icas mage med ett måttband och se vem som var närmast! Skrev små lappar med våra chansningar på datum, vikt och längd samt kön. Sen hade jag skrivit ut de 55 vanligatse flick och pojknamnen under 2011 så skulle vi alla ringa in 5 av varje namn som vi trodde Ica tyckte bäst om. Var riktigt svårt :P
 
Sen bara vi satt och pratade innan alla åkte hemåt. Så var bara att börja städa. Johanna kom och höll mig sällskap :) Ica och Polly var även förbi med en blomma som tack för allt :) Sen gjorde Johanna supergod mat åt mig och resten av kvällen chillade vi i soffan framför "Coyote ugly" och "Magic Mike" :)
 
Tack alla ni som kom på denna lilla tillställning. Nu är det bara att invänta den lilla/lilles nedkomst :)
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

åå så mysigt och kul med babyshower! och så häftig tårta!

2012-10-21 @ 22:57:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: charlie

oh fint! Har också hittat en txt jag vill tatuera in men kan ej klura ut än vart ngnstans. Majoriteten av tatueringarna skall jag göra efter op.

Jo da vart ganska mkt denna veckan som var. hoppas på en mindre ångestfylld vecka nu .. eller ngt haha.

fan jag tror jag såg samma tavla du köpte i usa på chili. Den stora du vet?

Puss o kram

2012-10-22 @ 09:02:48
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0