Filmtips - Rock of ages

2012-10-27 klockan 15:38:48
Jag älskar filmer med bra musik, kärlek och lite fart. Och "Rock of ages" innehöll allt :) 
 
Rock of ages kretsar kring en ökänd rockklubb i 80-talets Los Angeles. Rock’n’roll har aldrig varit större och den starkast lysande stjärnan är Stacee Jaxx. Till klubben kommer Sherrie och Drew, båda två med drömmen om det stora genombrottet men steget är långt från dröm till verklighet…
 
 
Jag älskar som sagt såna här filmer. Var lite skeptisk innan. Tom Cruise är inte en favorit hos mig. Men hans roll som Stacee Jaxx var helt klart annorlunda mot vad han spelat tidigare. Och han gjorde de bra! Julianna Hough har bevisat att hon inte bara kan dansa, hon kan sjunga också!(om det nu är hon som sjunger) ;) Sen är snyggingen Diego Boneta från PLL och 90210 inte helt fel att kika på. T.o.m är Russel Brands karaktär lite kul(tål honom inte i vanliga fall)!
 
Ja summan av allt är att filmen är en 5/5! Musiken gör såklart mkt då jag äääälskar gammal rockmusik! Så har ni inget att göra i helgen, kolla på denna. Lovar att jag inte kommer göra er besvikna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha nästan så att jag har lust och kolla hur mkt den kostar!

ja dt var super mysigt trots ångesten haha.

okej trevlig resa! Hörs när du kmr tillbaka.

puss sweetie

2012-10-28 @ 14:23:30
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Nilma

Gillar också rock men tror inte filmen är något för mig ändå, tyvärr :)

2012-10-29 @ 14:46:37
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0