Serier...

2012-10-22 klockan 16:35:40
Jag kollar på just nu som inte har säsongsuppehåll!
Alltså avsnitt som jag försöker se på dagen efter de släppts i USA :)
 
- Sons of anarchy - säsong 5
 
- Gossip Girl - säsong 6
 
- Hart of Dixie - säsong 2
 
- 90210 - säsong 5
 
- Nashville - säsong 1
 
- Arrow - säsong 1
 
- Beauty and the beast - säsong 1
 
- The big bang theory - säsong 6
 
- The vampire diaries - säsong 4
 
- Nikita - säsong 3
 
- Glee - säsong 4
 
- New girl - säsong 2
 
Någon annan än jag som följer dessa serier? Kanske nån som kollar på någon annan bra som ni vill dela med er av? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj jäklar du kollar på fler serier än mig. ;) Jag kollar på Revenge, Gossip Girl, Hart of Dixie, Private Practice, Greys Anatomy och The Big Bang Theory. :)

2012-10-23 @ 20:27:54
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0