Smider planer!

2012-10-04 klockan 16:22:16

Visa större karta
 
 Ja jag kan ju hoppas att jag blir miljonär snart, hoppas va det ja! Men en sån här resa vill jag göra snart, väldigt snart! Eller får väl vänta 1 år minst, spara ihop en massa pengar så jag kan spendera bäst jag vill :) Vill vara borta 2-3 månader så nästa sommar ska jag fan jobba som en idiot och inte ta någon semester. Mer än Varberg ;) Blir att tänka över de mesta köp nu så jag får in så mycket pengar så mycket. Sen hoppas jag på skatteåterbäringen också ^^ Johanna, jag hoppas du är på. Någon annan? Blir ev. att köpa en bil eller kanske hyra men lutar åt att köpa en och sen sälja den när resan är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0