AWKWARD!!

2012-09-15 klockan 12:55:01
Var ett tag sen jag skrev om någon bra serie så här kommer en av mina senaste favoriter.. AWKWARD!!! Säsong 2 har precis börjat sändas på MTV kl 19,05 på söndagar! Själv väntar jag på avsnitt 12 som jag hade tänkt att kolla på i USA liiiive, sjukt nice :) Är redan förnyad för säsong 3 med 20 avsnitt!
 
Serien handlar om 16-åriga Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir kändis efter att man av misstag tror att hon försökt begå självmord. Man får följa Jenna i hennes vardag i high school, i kärlekslivet och hennes blogg!
 
Seriens + och -
+ Matty, behöver jag säga mer?? TEAM MATTY ALL THE WAY :D
+ Alla roliga incidenter och kommentarer!
+ Sadie´s -your welcome. Underbart! :D
- Jake, han är bara föööör mesig, NO TEAM JAKE här inte!
- Alldeles för korta avsnitt, bara 20 minuter :(
 
Betyg: 4,5/5. Längden på avsnitten gör att det inte blir en 5, jag hade gärna avnjutit 40 minuters avsnitt med mer drama :)
 
Snacka om att man är nörd när man slänger fram mobilen när man sitter i taxin i Budapest för att få med deras "Awkward" reklamskylt :)
 


Va tvungen att ta ett kort när jag hittade en i Stockholm också ;)
 
Beau Mirchoff spelar Matty och han gör typ hela serien ;)

Kommentarer
Postat av: charlie

ja spårvagnarna e bra när de fungerar.

dock hade jag föredragit bil sj i vissa situationer. men inget körkort!

2012-09-16 @ 21:25:14
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Nilma

Hm, låter inte som något jag skulle gilla :p

2012-09-17 @ 12:06:19
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0