13 dagar kvar...

2013-04-30 klockan 14:16:10
Tills American Airlines släpper sina biljetter mellan Toronto och Chicago och vi kan äääntligen boka våra biljetter till Chicago den 9 April 2014 :) (Flygresan dit är Sthlm-Rejkavik-Toronto-Chicago)
 
Nedräkning pågår, "bara" 344 dagar kvar idag. Kommer ihåg när jag la ut en bild på instagram då det var 444 dagar kvar, det kändes som det var 2-3 veckor sen men icke. Det har redan hunnit gå 100 dagar så dessa 344 dagar kommer förhoppningsvis gå fort :) Dessutom ska jag jobba hela sommaren, och i höst blir det varannan helg så jag lär nog ha att göra!
 
Ne nu ska jag hitta sevärdheter i Wisconsin, Illinois, Michigan och Indiana så vi kan göra några stopp utmed resan så vi inget missar! Ha en trevlig Valborg alla, själv jobbar jag både idag och imorgon ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0