10 Augusti!

2013-08-16 klockan 18:47:00
Upp på lördagsmorgonen och käka frukost hos päronen innan Ica och Polly plockade upp mig och mina saker och vi väntade in Hanna, Peter, Sanna och Filip. När de anlände ca 45 minuter sena så åkte vi mot Bokenäs, Lysekil.
 
Med ett stopp på Tre Älgar i Grästorp och lite fika så blev det sprit och mathandling på Torp i Uddevalla. Det köptes snaps, mat för kvällen, kräftor och räkor och kräftskive-tillbehör :) Det bästa med mathandlingen var helt klart när Filip skulle visa en tjej som satt och kissade med sin bleka röv och höll på att sätta sig i knäet på en gammal kärring, jag skrattade så jag grät ^^
 
Sen kom regnet, och jääävlar var det regnade! Väl nere i Icas föräldrars stuga släppte regnet och vi plockade in alla våra grejer och åkte vidare till Lysekil :) Där käkade vi lite lunch, kollade på folk och hus och shoppade lite :) Sen åkte vi tillbaka till stugan och gick ner till vattnet där de andra badade förutom jag och Ica som satt på en sten och filosoferade och tog kort!
 
 
 
Väl uppe i stugan igen så förberedde vi för kvällen och vilken kväll det blev. Vi hade kräftskiva så vi hade galet mkt räkor och kräftor med alla dess tillbehör och vi hade fina hattar och haklappar på oss också såklart ;) Sen blev de 5-kamp, tjejerna mot killarna och sjäääälvklart vann tjejerna :P 4-0 då vi inte kunde spela den femte grenen då det var mörkt ute ^^ Sen blev det lite mer spel innan vi kastade in handduken vid 2,30-tiden efter en lyckad dag och kväll :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

haha vilka härliga bilder :)

2013-08-16 @ 20:28:07
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0