Ikea :)

2013-08-22 klockan 16:37:22
För ca 1 vecka sen så åkte jag och Sara ner till Ikea i Jönköping. Det är det bästa Ikea enligt mig ;) Sara skulle köpa ett skrivbord och en stol och jag skulle handla en hylla till min mamma och 2 mindre hyllor till en kund! Men ja, de blev lite mer handlat ;)
 
Jag har länge suktat efter Hemnes-byrån med 8 lådor. Jag tycker den är riktigt jävla snygg, sen har jag Hemnes nattduksborden och jag behövde alla dessa lådor för min garderob är så jävla överfull ^^ 
 
Sara gick iväg en sväng och jag plockade ihop alla saker som skulle hämtas på lagret och ställde mig vid deras dator och kollade lite vad en byrå skulle kosta. Sara kom och vi gick upp och kollade på både den med 3 lådor och den med 8. Bestämde mig för att ta den med 3 lådor för den med 8 lådor är ganska så stor men då fanns den inte i vitt och då kändes det som det var meningen. Jag skulle helt enkelt ha den med 8 lådor, sagt och gjort. Tyckte jag kunde unna mig den då jag fick 7 rätt på travet bara några dagar tidigare :) 
 
Och vilken skillnad det blev i sovrummet med den nya byrån. Mycket bättre ordning på kläderna och kunde ta bort min resegarderob som jag har tvingats ha för att få plats med alla kläder. Så nu är sovrummet luftigare och byrån är så sjuuukt snygg :D
Ber om ursäkt för alla dessa tråkiga mobilbilder. Jag och min kära iphone 4 är inne på vår sista månad tillsammans, så fort de släpper den nya iphone 5 ska jag byta upp mig!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt! Bra köp. :)

2013-08-22 @ 16:40:43
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köpte du den svarta stegen ?

2013-08-22 @ 19:32:54
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0