Finaste..

2013-02-07 klockan 21:51:39
 
Sällskapet i soffan ikväll. Hela denna dagen har varit seg idag, halvsov i soffan innan jobbet och nu har jag spenderat kvällen i soffan också. På torsdagar är det zumbadags men tyvärr är min hals inte alls bra än, en hel vecka nu med halsont :( Tur att mina små pälsbollar inte klagar på att slappa i soffan, de äääälskar att gosa nämligen :) Ska snart gå ut i detta tråkiga snöväder och gå med dom till "mormor" och "morfar" då jag jobbar morgon imorgon och då sover dom där :) 
 
Det sista OTH-avsnittet var väl okej. Sådär plutti-nuttigt som jag misstänkte, lite som hela serien är överlag! Hade gärna sett att alla karaktärer som var med från början skulle vara med men icke.. Aja inte så mycket man kan göra åt de hela nu :)
 
Tänkte faktiskt skriva ett inlägg om min Ukraina-resa från i somras. Blev aldrig att jag uppdaterade om den resan då jag la av att blogga när jag kom hem. Tänkte de kunde vara kul för er att läsa, var ju ändåså iväg på fotbolls-Em i Ukraina, var ju tom med i Skövde Nyheter i en helt uppslag och på framsidan av tidningen :)
 
Haft en bra torsdag? :)

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Det sista avsnittet hade kunnat vara bättre tycker jag, det kändes lite påtvingat och som du säger för mycket puttinutt alla är lyckliga woooohooo! :)

Svar: Yes, Bryyyyyyan! Han var urtrevlig verkligen. Och SNYGG! Min sambo uppskattade inte att jag dregglade och fnittrade haha. Han är tydligen ett stort fan av min sambos lag så han var med på en välgörenhetsbowling. Har en supernsygg bild på honom och grabbarna! :)

Alltid bra att kunna skylla på hunden... han får mycket skäll. Stackare! :P

2013-02-08 @ 03:36:31
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ha en bra helg :D

2013-02-08 @ 14:06:30
URL: http://aamandasphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0