Min helg!

2013-02-25 klockan 13:19:03
Helgen har varit lugn! Vääääldigt lugn!
 
I fredags jobbade jag först till 13,30, hade finbesök av hundarna :) Efter jobbet flyttade jag ner till föräldrarnas hus 2 hus längre ner då de var borta och min roomie trodde hon hade fått maginfluensa. Resten av eftermiddag slappade vi framför tvn innan vi åkte till Johan och Z. Skulle hjälpa Z att färga håret men fick åka hem med hundarna då de var oroliga! Sen färgade jag Z´s hår rött, skitsnyggt :) Sen bjöd de på mat innan jag åkte hem till vovvarna. Vi myste resten av kvällen i sängen framför tvn!
 
Hela lördagen så gjorde vi absolut ingenting. Kollade på mååånga avsnitt av "OC" och bara myste. Var en sån lördag jag behövde då magen har krånglat det senaste :/ Vi väntade uppe tils min föräldrar kom hem från Danmark så va inte i säng förrän 2,30 :P
 
Lugn söndag också. En lugn helg helt enkelt! Flyttade hem och städade mitt sovrum, de va rena bombnedslaget :P Sen kom Z förbi med en B&J Peanutbuttercup till mig, tack gumman <3 Sen spenderade jag dagen framför "Hawaii 5-0". Ica var förbi och vi beställde kläder till dopet :)
 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Svar: Det är ju sant det faktiskt, det är skillnad på priser och priser när man ska skaffa boende.

Haha ja det där seriestimmet är ganska svårt att bryta sig ur.

Det är lätt min favoritscen också, klockren reaktion!

Nej det har inte jag heller gjort och jag trivdes på mitt jobb. Men några morgonskutt har jag aldrig gjort. Mitt jobb är att äta nötter och klappa i händerna... jag känner mig så nyttig för denna värld ;) Yup, jag har börjat läsa och jag älskar den såhär långt. Vill liksom inte umgås med folk längre, bara läsa haha.

2013-02-26 @ 05:30:17
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0