Min helg :)

2013-02-20 klockan 17:11:33
Fredagen var lugn. Gjorde lyxfrukost till min roomie Johanna och resten av dagen innan jobbet städade jag. Duktig tjej :P Dagen på jobbet gick fort. Vi håller på att målar och grejar i butiken samt killarnas kontor till verkstaden så saker överallt :P Fick även finbesök av Familjen Ahlin. Frågade Nikki vad hon önskade sig i födelsedagspresent, hon önskade sig Fiiiia :) Efter jobbet blev de tacos och "breaking dawn part 2" i soffan med Johanna!
 
 
Upp och jobba på lördagen, seeegt då jag bara jobbar var fjärde helg men den fjärde helgen är trååkig :P Efter jobbet blev de en långpromenad i kylan med Johanna. Var riktigt sköönt när man väl kom in igen. Sen blev de en slapp kväll i soffan med kycklingpaj och "The vampire diaries" :)  Hann med att tvätta och under tiden, multitasking :P
 
 
Upp och jobba på söndagen. Efter jobbet blev de en promenad med Z i snön. Vi hade med oss Nora också i vagnen, var tungt att putta på men extra motion :) Sen pyste jag ner till Ica och Polly. Vi spelade Mario cart på nintendo 64 och hade de trevligt. Vann gjorde jag också, mycket trevligt :P
 

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Det var verkligen en lyxfrulle!! OCh jag har inte sett sista Twilight än. Ooooh.

Svar: Haha finns klipp på det hela: https://www.youtube.com/watch?v=1x4rynUtzXw Man ser ju knappt hur det drar i de där smilbanden. Men det är kul att dem fortfarande håller uppe barnasinnet :)

Haha ja man blev lite paff i alla fall och först kände jag "men snälla, varför svarar du ens... be dem dra åt helvete", typ. Men sen insåg jag att det nog inte är det bästa att göra i en sådan situation :P JAg är inte lika mediatränad som honom haha. Dem hade lite att grilla honom om och allt blev bara så fel. Helt plötsligt skulle dem få honom att flytta till NY också.

Hehe ja men dem är ju såååå goda & min sambo vet också att jag älskar dem. Uppenbarligen. Och det var uppenbarligen värt en party bag för att få se hockey hehe.

2013-02-20 @ 19:23:31
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter som en väldigt mysig helg trots jobb. :)

2013-02-20 @ 20:51:39
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0