Onsdag :)

2013-02-07 klockan 10:54:00
Onsdagen började med jobb till 13,30. Sen åkte jag och Johanna till stan, dvs Skövde :) Släppte av min kusin på vägen också! Blev först en sväng till Meca där jag var tvungen att hämta saker till jobbet, sen systemet och handlade lite gott till kvällen :) Efter de blev de en sväng på Elin´s och blev som lite handlat på gina, cubus och blomsterlandet ;) Sen var vi förbi Sigge´s och sen åkte vi till Kvantum och köpte mat till kvällen :) Sen kom Malin och vi åkte hem!
 
Johanna var duktig och fixade med Strawberry daquiri till fördrink medans jag och Malin bara slappade och pratade minnen. London säger jag bara :) Sen blev de italiensk kväll med mozarellapizza med tillbehör. Supermumsigt och alltid lika kul att vara med mina fina vänner :) Till efterrätt blev de Gino(frukt med riven vit choklad i ugnen) och Johannas hemmagjorda glass! MUMMA! Mycket trevlig kväll <3
 
Sen var Malin tyvärr tvungen att åka hem så jag och Johanna slappade i soffan framför "Bachelorette", den va inte så bra precis :P Sen kröp jag och mina pälsbollar ner i sängen och sov gott! Eller dom sov gott, jag hostar igenom nätterna typ :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0