Ont!

2013-02-26 klockan 09:37:00
Det är inte ofta jag ringer till vårdcentralen. Jag brukar härda igenom det mesta för jag avskyr vc, sjukhus, piller och att ge blodprov men idag gav jag upp. Har sedan igår morse haft väldigt ont i min högra lunga och det ville inte släppa. Sov ingenting inatt för de har gjort ont så fort jag andas och nu på morgonen är jag väldigt slö och orkelös, ev lite feber och yr i huvudet!
 
Och "mamma" Z tvingade mig att ringa vc för att få en tid idag. Men icke, de var helt fullbokat i både Timmersdala och Skövde City idag, fick höra av mig imorgon igen. Blev jag sämre skulle jag ringa 1177 framåt kvällen men hon i telefonen höll med om att det inte alls lät bra :/
 
Blir less, jag ville ha en tid, pratade med dom ca 1 timme efter att det öppnat och fick ingen tid idag utan fick återkomma och försöka få en tid imorgon. Är det så de funkar här i Sverige? Ska man behöva hänga på telefonen direkt på morgonen för att få en tid? Hon sa ju tom att de inte alls lät bra och att jag skulle ta de lugnt. SUCK! Tänker fan i mig va döende nästa gång jag ringer, blir sjukt anti nu!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till Sveriges allmänn vård

2013-02-26 @ 13:00:08
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0