Spel!

2013-02-05 klockan 22:11:00
Jag, Jacob, Johan och Zenita har de senaste månaderna haft några spelkvällar. Dock äger jag inga spel, bara sånadär små förfestspel med pinsamma frågor osv. Visst för att dom är roliga men det är ju bara roliga när man dricker ;) Så igår slog jag till och köpte mig 2 stycken spel från cdon inför lördagens spelkväll!
 
Det blev: Upp till bevis & I din vildaste fantasi. Får hoppas att det är två roliga spel och att vi kommer skratta lika mycket som vi brukar göra. Om det är något vi gör på våra spelkvällar så är det att skratta, man har ont i både mage och munnen efter att man skrattat så mycket :D
 
Någon som spelat något av dessa spelen? Är de roliga? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0