Tatueringarna...

2013-02-21 klockan 16:26:00
Dags att visa mina 5 tatueringar...
 
Min första gjorde jag Augusti 2005. Mitt namn som jag skrivit själv!
 
Nummer 2 gjorde jag i December 2005. Det är en stjärna för varje familjmedlem i min familj. Pappa, mamma, brorsan och jag :)
 
Nummer 3 gjorde jag i November 2008 i nacken ner på ryggraden. Det är grekiska siffror. 62, 63 & 86. Min pappa, mamma och brors födelseår :) Senare ska mitt årtal läggas till samt mina barns om jag får några :)
 
Sen var det dags att börja med en utbyggnad på Fia tatueringen i bak. Det är "kvistar" och blommor. Det blir alltså Blomkvist vilket är mitt efternamn :) Har hunnit fylla i den ytterligare en gång samt tatuerad Fia igen så det är samma svarta som de andra! Den blev stooor. Riktigt stor, hade nog inte tänkt mig de men blev bra :)
 
Ja oså den sista som jag gjorde i tisdags! follow your heart, ett bra motto som jag ska följa genom livet :) Kan tilläggas att det är den första tatueringen som syns när jag har kläder på mig. Alltså vanlig tshirt och byxor. Känns konstigt men kommer vänja mig :)
 
Någon av er läsare som har någon tatuering? :)

Kommentarer
Postat av: charlie

aw vad snällt sagt tack <3

Nice att du fixade inlägget :) har också stjärnor. Tre st bakom högra ögat. Dock ingen spec anledning :P

Oj vilken lång dag du har på jobbet! How come?

Aw thnx dt var mysigt. Kmr strax lägga upp pics!

Puss gummsan

2013-02-21 @ 18:48:26
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0