Ukraina Juni 2012 - del 2

2013-02-09 klockan 14:14:26
Efter ca 5 timmars körning så byttes jag av och Anna körde den sista biten i till Kiev. Var superfint väder och humöret i bilen var på topp även om vi hade åkte bil i ca 16 timmar sedan båtfärden :P 
 
Efter lite felkörningar så hittade vi tillslut till ett McDonalds och käkade innan vi entrade Camp Sweden! Vi fick efter ett tag en tältplats vid ett duschtält och nära till en toa. Perfekt avstånd. Sen var det bara att slå upp tälten. Vi hade ett 2-manna tält och ett 6-manna tält som avdelat med 2 "sovrum" och en liten avlastningsyta i mitten. Jag hamnade med Martin och Andreas.
 
När vi var klara var det bara att köra på. Fixa iordning i tältet, byta om och sminka oss inför kvällens match. Sverige-England :) Sen gick vi upp mot FanZone som var helt fullproppat. Och Swedish corner ska vi inte prata om :P Massor med svenskar och stämningen var på toooppp :D Var riktigt rooolig och ölen kostade bara en tia som de pratades om hela tiden ^^
 
Sen gick vi mot Olympia stadion och regnet började ösa ner. Vi sökte skydd och sen kom solen igen lagom tills vi skulle gå in på arenan. Arenan var suuuperstor och vad mycket människor. Vi 4 tjejer hamnade dock på andra sidan från Svensk-klacken men vi gjorde de bästa av sitauationen. Jag är som vanligt väldigt inne i matchen och kommenterade alla saker och gapade och skrek! Hanna skrattade många gånger åt mig för jag var så inne i matchen ^^
 
Vi fick jubla 2 gånger och tyvärr fick engelsmännen jubla 3 gånger och förlusten var ett faktum. Tycker matchen var riiiktigt bra och väldigt spännande men fan vad surt det var med förlust. Det innebar att vi faktiskt var ute ur EM eftersom vi förlorat med Ukraina några dagar tidigare. Det var mååånga svenskar som gick med ledsna miner tillbaka mot Camp Sweden. Det var bara att gå och lägga sig, jääävlar va trött jag var. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0