Ukraina Juni 2012 - del 3

2013-02-09 klockan 14:27:42
Dagen efter vaknade jag inte förrän 12, sovit i närmare 12 timmar på en luftmadrass i ett tält i Kiev. Solen sken och det var superfint väder när jag vaknade :)
 
Dagen spenderades med att kika omkring lite i Kiev. Käkade lite frukost, var i fanzone, handlade lite smått och gott. På campet blev de lite kortspel med folket. Dock bestämde jag mig efter ett telefonsamtal med mamma att boka en resa hem. Jag mådde inte bra nere i Kiev och ville bara hem till min familj, mina vänner och tryggheten. Fick en panikattack bakom toaletterna och kan inte påstå att det var det roligaste jag genomlidit.
 
Framåt kvällen var det dags att bege sig ut och äta lite. Var ganska glad att jag lyckades få flygbiljett hem till Sverige. Ville åka redan dagen efter, på söndagen men det gick inte eftersom jag var tvungen att boka 24 timmar innan. Lånade wifi på McDonalds och lyckades boka en hemresa från Kiev Brispol via Istanbul till Göteborg på måndagen.
 
När det var bokat så gick vi iväg till en liten bar och drack drinkar och pratade fotboll med några Ukrainare och engelsmän :P Sen var det bara att gå tillbaka till campet och sova. Dock bestämde sig grannen för att ha fest hela natten lång och Andreas och Martin kom hem vid 5 tiden så blev inte mkt sömn :/
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga varför du fick panik attacken?

2013-02-09 @ 17:28:50
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0