12 Jan. - dag 3 i London...

2013-01-17 klockan 22:52:00
Dagen började med att jag var morgonpigg som vanligt. Sov ca 5 timmar sen var jag vaken igen. Suck... Var även Tindras 2 årsdag denna dagen, min lilla goding <3 Vi var rätt trötta och slöa på lördagsmorgonen men tvingade oss upp och gjorde oss redo för lunch i Camden.
 
Blev bakislunch i Camden Town och resten av dagen strosade vi omkring i Camden Stable market och handlade lite smått och gott. Bla skyltarna ni såg i mitt shoppinginlägg lite längre ner :) Älskar skyltar, skulle kunna köpa hur många som helst men det är ganska så dyra :/
 
Sen åkte vi hemåt mot hotellet och slappade en stund innan vi började göra oss redo igen. Malin gjorde en superfin lila sminkning på mig och vi skrattade och hade kul innan vi gick ner till subway. Där blev de finmiddag innan vi åkte tillbaka till Camden. Mötte upp Valerio och chillade på en pub.
 
Meningen var att vi skulle iväg någon annanstans men vi velade mest runt i Camden. Så tillslut hamnade vi på puben mitt emot den första puben. Där spanade vi in mycket trevliga engelska pojkar, Mmmm bartendern MUMMA. Låtsades gilla amerikansk fotboll och drack svensk cider. Var en riktigt rolig kväll. Var mest jag och Malin som hängde för Johanna och Valerio hade mkt att prata om men vi hade superkul verkligen. Eller hur Malin? ;) När puben stängde efter 2 tog vi en taxi hem till hotellet och sooov så gott :)
 
Kvällens bästa: Vakten: - Kan jag få se leg. Jag plockar fram mitt och han kollar på det. - Jaha, ni är svenskar. Bara att gå in. Vakten hade en svensk flickvän så alla svenskar var välkomna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0