19 Januari 2009!

2013-01-19 klockan 14:20:40
Idag för 4 år sedan satt jag och Malin i bilen på vägen ner mot Emmaboda. Där skulle jag hämta en liten krabat som sedan den dagen är min stora kärlek. TYSON <3
 
Han må vara en vresig liten pojk ibland, han är bara bestämd precis som sin matte. Lite lat, väldigt gosig, gillar mat och han är verkligen så fäst vid de personerna han tycker om... Ja han är min lille prins, min älskling <3
 
Liten Tyson på väg hem mot Timmersdala och sitt liv hos mig. 4 år sen idag :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: charlie

skall jag vara helt ärlig så tycker jag att dt suger att majoriteten som får dt nu via staten är gbp patienter. Sahlgrenska sa att de ej kan ta hänsyn till min viktnedgång, att jag har hållt den, min ålder eller ngt annat. Blankt nej. Plus att dt krävdes o ha ett häng på 3 cm o jag hade typ 2,5 cm.

aw tycker du vad snällt sagt! La upp ett till idag. Sen dyker dt upp en på måndag :) imorgon blir dt lite pics - dock ej ngra för den som är känslig av sig. haha varnar redan nu.

haha jo men flugit en del för mig med. Jävla lindex och deras jävla grymma rea. Och konstigt nog är jag inget fan av lindex men hittat super fina underkläder och idag blev dt en jacka till moi. Im inlove. 250 kr prissänkt från 1000 kr lixom

Helt ärligt så har jag ej tänkt så mkt på träningen. Ej haft den abstinensen som jag trodde jag skulle ha. haft så ont och varvat dt med förkylning, infektion, mens och allmänt deppig - så ej hunnit och ens tänka tanken. Men kmr bli skönt och träna för och komma på banan igen, jag känner ju att kroppen har fått en hel annan form sen jag sluta träna. Men just nu fokuserar jag på och göra annat och faktiskt njuta av att dt är okej och vila, makes sense?

Haha mnjoo åker nog till london av andra anledningar isf haha. De har massa atkins saker där med!

Puss gumman!

2013-01-19 @ 20:30:06
URL: http://mscharlie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0