Filmer 2013

2013-01-03 klockan 20:12:00
  Youtubea på jobbet förut och hitta flera intressanta trailers på filmer som har kommit eller ska komma i år...
 
Safe Haven
Nicholas Sparks har skrivit  böckerna "The notebook", "Dear John", "A walk to remember", "The last song" och "The lucky one" som även är filmer. Enligt min mening är de några av bästa filmerna jag sett. Är en suuucker för romantiska filmer med mycket kärlek och lite gråt. Seeer så fram emot denna! Sen är jag lite svag för Josh Duhamel ;)
 
Now you see me
Inte min typ av film egentligen men den fångade mitt intresse. Ska bli intressant att se :)
 
Pitch perfect
Denna kommer på bio i Februari och jag ska såååå gå på den! Detta är en riktig Fia-film med musik och kärlek! Kan de bli bättre? :D
 
The first time
Också en typisk Fia-film med kärlek och Dylan O'brien ;) Perfekt kombo :D
 
Beautiful creatures
Denna verkar så jäääkla spännande! Blir nog bio på denna också ;) Malin är du på? :D
 
Hansel and Gretel witch hunters
Ska bli intressant och se hur den moderna Hans och Greta är. Verkar spännande och lite läskig ;P
 
Kommer ännu mer trailers men kan inte lägga ut mer nu för då tröttnar ni. Dessutom har flera av de filmer jag vill se inte kommit ut med trailer än. Bla Hunger Games - Catching fire, Fast and the furious 6 och Hangover 3. 2013 verkar vara ett bra filmår, lääääängtar :D
 
Någon av dessa filmer som ni ska se på? :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jouline♡

Åh så mycket bra filmer, jag älskar att kika på filma!

Men åhh nu blev jag ju ännu mer sugen på att läsa böckerna efter att du skrev så hihi, ohh kommer det en trea också, gu så roligt! ska snart sätta igång och läsa dom :)

2013-01-03 @ 20:36:48
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Postat av: Malin mamma till Max

Vilken malin? ;) Du får bli tydligare du har för många malinar ;)
Såg massor med bra på MovieZine som kommer i år, ser inte bra ut för plånboken när de e mer än 1 man vill se på bio :P

2013-01-04 @ 10:04:27
URL: http://sevmek.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Jag såg Pitch Perfect för ett tag sedan, den var dock jättedålig :/

2013-01-04 @ 14:54:56
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sofia

Safe Heaven verkar bra. Gillar den typen av filmer. Pitch perfect har jag redan fuskat och sett. Den var helt okej. Lite som en ny variant av Bring it on. :)

2013-01-04 @ 17:44:28
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: charlie

japp kan vara över natten! Brukar ibland ha dt i två dgr? Bara o plasta in :)

Orkar inte heller göra dt varje morgon ;)

Ja men do it och säg vad du tyckte ;)

Puss

2013-01-04 @ 17:56:39
URL: http://mscharlie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0