Meeeen!

2013-01-31 klockan 23:10:31

Skrev ett inlägg om min dag men blogg appen la upp ett inlägg jag skrev på dagen som inte kom upp!

Dagen började iaf med jobb 7,30-13,30! Sen tipsade jag Z om ett jobb så jag fick åka och vara barnvakt åt mina små skitongar :)

Vi gjorde pannkakor och kollade på Pippi! Jag lånade även deras dator och fixade min tatueringstext som ni ser i inlägget under :)

Sen hämtade vi Johan och de släppte av mig hemma. Blev en städning av hela lägenheten samt lite ommöblering så nu luktar de och ser fint ut här hemma :)

Sen var det bara att möta upp Annelie och köra ett Zumba pass! Var mycket nya grejer denna gången så blev lite rörigt och bara 550 kcal brända :/

Har varit hos mamma och pappa en sväng och hämtat hundarna och ätit riskakor! Nu är vi hemma och ligger i sängen och kollar på Criminal minds :) Är helt slut så lär somna snart :) Hoppas er torsdag varit bra :)


Kommentarer
Postat av: Z

Nu är jag hemma o helt totalt slut och vill aldrig mer se en endaste semla ;)

Tack för tipset gumman! <3

2013-02-01 @ 01:29:21
URL: http://tindrali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0