13/7

2013-07-18 klockan 18:50:08
Lördagen började med en sovmorgon innan jag gick ut i solen och slappade. Var superfint väder så solade och tog ur mitt löshår så nu är jag korthårig igen :)
 
Sen kom kvällen och det blev grill och förfest i mys-loungen med härliga vänner. De blev shot-kubb som var en väldigt dålig idé och en jävla massa skratt innan vi for iväg till Gröna Lund. Gröna lund är inte Gröna lund i Sthlm utan Gröna lund för mig ligger i Lerdala och är en festplats. Det var dags för 70-årsfest för själva stället och The Fastback och Eva Eastwood spelade en massa härlig rocka-billy musik!
 
Kvällen var hur jävla rolig som helst. Drack gott, tjötade med en massa folk, dansade som en tok till Fastback och hade det bara helt amazing. Mer såna kvällar så kan jag leva länge :) Polly kom och hämtade oss vid 1,30 och då blev det panpizza och Fast and the furious 6 innan jag somnade gott i soffan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0