21 Juni - dag 3 i London (midsommarafton)

2013-07-01 klockan 21:47:25
Sov och kollade tv om vartannat hela natten och runt 5 tiden började jag fundera på vart mina kära vänner var. Johanna ringde runt 5,15 - de var på väg tillbaka men hade tappat bort sig. Så när de kom hem så snackade vi lite och sen fick jag och Johanna för oss att vi skulle ha frukost.
 
Vi hade ett McDonken ca 150 meter bort så vi köpte frukost och gick tillbaka till rummet. Där blev vi inte insläppta då Helen somnat och vi hade inget kort med oss så Johanna fick hämta en receptionist så han släppte in oss :) Helen låg och sov så gott och vi stod och skrattade åt henne en lång stund innan hon vaknade och kollade på mig och Johanna som hon aldrig sett oss förut. Johanna presenterade oss som Fia och Johanna och sa att vi var i London. Oj vad vi har skrattat gott åt det i efterhand :)
 
Vi käkade frulle och sov några timmar. Vaknade runt 10,30 så då gjorde vi oss redo och drog till Primark och New look för att handla lite till, råkade bli 3 fulla påsar. Perfekt midsommarafton enligt mig, massa shopping :D
 
Sen blev de en powernap och fixning innan vi drog iväg till Camden town, mötte en kompis till Johanna och Helen, Hitch och drog och käkade :) De blev en hamburgare på ett amerikansk diner innan vi drog till en pub där vi drack smirnoff och kollade på folk. Folk är verkligen roliga att kolla på, vi skrattade gott :) Sen drog vi till min och Malin´s favoritpub, The oxford arms :) Där drack vi lite, lyssnade på musik och skrattade. Dock va vi alla lite sega runt 2 tiden så vi drog oss hemåt. De tog ju sin lilla stund men tillslut var vi hemma efter en hejig busstur och en promenad :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga pics !

2013-07-02 @ 07:28:12
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Sofia

Det låter verkligen som en perfekt dag. :)

2013-07-02 @ 21:12:40
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Min favoritfrulle från Donken haha.

2013-07-04 @ 00:26:55
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0