19 Juni - dag 1 avresa mot London!

2013-06-30 klockan 17:35:58
Dagen började med att jag jobbade 7,30-13,30. Fick också en stor fin bukett blommor av en nöjd kund precis innan jag skulle gå hem :) Efter jobbet myste jag en lång stund med hundarna innan vi gick en sväng och packade ihop det sista. Sen åkte jag och Johanna mot Säve flygplats. Och av någon anledning så åker vi ALLTID fel när vi ska dit ^^
 
Men efter diverse felåkningar så anlände vi till flygplatsen där Helen väntade. Hon tog tåget ner då det var snabbare och enklare för henne. Så vi checkade in vårt bagage, gick igenom säkerhetskontrollen och väntade på planet. Gick faktiskt väldigt fort både med att boarda planet och flyga. Alltid lika skönt :)
 
Väl framme på flygplatsen så hoppade vi på en buss till Victoria för att sedan ta en taxi till Earl´s court och Lord Jim hotel där vi skulle bo för natten. Väl framme på hotellet gjorde vi oss redo och sov en sväng :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

så fina blommor!

2013-06-30 @ 18:38:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0