Kryssning till Finland 31 Maj - dag 1

2013-06-16 klockan 23:23:12
Bättre sent än aldrig. Här kommer mina 3 dagar iväg på en liten resa :) Denna gången blev de en kryssning till Finlands huvudstad Helsingfors med Z, Johan och Jacob! 
 
Dagen började med en biltur till Skövde C där vi parkerade, köpte frukost och hoppade på SJ snabbtåg till Sthlm. Tågresan gick snabbt, musik gör susen :) Väl framme i Sthlm käkade vi lunch på Burger king, jag shoppade en ny handväska på Lindex och sen åkte vi ut till Hamnen, kan det hetat Värtahamnen? :P Där slappade vi i solen innan det var dags att gå in och vänta på att få gå på båten..
 
 
Väl på båten så var det bara att bo in sig i hytten, 11 kvm för oss alla 4. Trångt men de gick ^^ Sen var det dags att äta lite mat, och det fanns myyyycket mat. Tacos föll mig mest i smaken, och dessertbordet :) Mumma! Efter maten kikade vi in tax-freen och parfym-affären. Sen hade vi en liten förfest/slappstund i vår hytt med massa skratt, musik och drickbart :)
 
Hahaha denna bilden är så skön. Ska ta ett egokort på mig i spegeln vilket resulterar i att jag totalmissar mig själv och får med Jacob på bild istället som ser väldigt frågande ut :P
 
Sen gick vi ut på däck en sväng och kollade läget. Det var så himla skönt väder, ljumna vindar :) Sen besökte vi karaoke-klubben, drack en isbjörn och kollade ut över vattnet. Sen satt jag och Z nere på däck längst bak och pratade och filosoferade medans pojkarna la sig. Vi la oss tillslut, va helt slut men kunde inte somna. Så slutade med att jag kröp ner och sov med täcke och kudde på golvet vid dörren. Inte för skönt ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0