Lite bilder sen sist...

2013-06-30 klockan 14:45:00
Var ca 1 månad sen jag la ut lite bilder sådär random bara så nu får ni en fotobomb-dock mobilbilder denna gången ^^
 
Jag har lyssnat en jäkla massa på The fastback´s senaste skiva, köpt mig en systemkamera en canon eos 600D-är svinnöjd, färgat håret mörkare, haft en mysfrukost med Ica, Polly, Enya och Johanna.
Haft spelkväll med Jacob, Ica och Polly-en kanonkväll :) , myst i solen med mina små pälsklingar, lånat ut min fina bil på studenten gånger 2 och balen, beundrat pappas senaste inköp-älskar den :)
Firat min kusins student, varit på The fastback´s välgörenhetsrelease i Skövde, haft en mysig kväll med vännerna i mysloungen, Taco-mys hos Ica och Polly, spelat minigolf i Bäcken med Ica och Polly och sen avnjutit en glass i hamnen med Jacob
Fått världens största bukett blommor av en kund som var nöjd med servicen på jobbet, varit i London(de får ni inga bilder på här) och min fina paviljong gick sönder i onsdags när de regnade så här :(
 
Har självklart hunnit med en hel del andra saker men de märks att jag är i en down-fas då jag faktiskt inte tar så mycket bilder :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0