Min fredag i bilder...

2013-06-08 klockan 16:10:00
Började dagen med lyxfrukost. Amerikanska pannkisar, jordgubbar, nutella, grädde, sylt och pepsimax, sen kan tilläggas att jag hade väldigt trevligt sällskap :)
 
Sen blev de kubb i solen och gos med hundar och Enya :) Ica och Johanna körde även sin segerdans då de vann första omgången av kubben ^^ 
 
        Sen var jag tvungen att jobba mellan 13,30-19,15 innan jag och Johanna plockade ut min kära pärla och begav oss till stan :) Där mötte vi Ica, Polly, Enya, Sanna och Filip och njöt av en pizza i solen :)
 
Sen hämtade jag, Ica och Johanna upp Niklas och Mattias och vi drog iväg på ett strög. Det var ganska dött i Skövde så vi fick för oss att åka till Hjo och kolla läget. Efter en bit fick vi stanna då det strulade med ljudet och helt plöstligt kommer en luftballong flygandes så vi stannade och kollade på den en stund :)
 
Vi hamnade hos Daniel i Hjo där vi kollade på slutet av fotbollen, skitmatch! Sen spelade vi musik, snackade, Mattias och Niklas lekte med soft-air guns och vi hade allmänt trevligt. Daniel hade förresten "Saw"-dockan på cyckeln. Höll på att skita ner mig när jag gick in i hans datorrum i mörkret, fegis? JAPP!

Sen blev de en bilfärd till statoil innan det var att lämna pojkarna och åka hemåt vid 2-tiden efter en underbar fredag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! Tagna med den nya kameran !?

2013-06-08 @ 18:20:18
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: ara

Ser ut som en riktigt härlig sommardag! :)

2013-06-09 @ 16:00:47
URL: http://sarakarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0