Älskade magkatarr...

2013-03-20 klockan 04:34:52

Älskar att du håller mig vaken på nätterna...

Och självklart har jag lyckats bli pigg så är omöjligt att somna, det suger eftersom jag ska upp vid 7 och pysa till jobbet :/

Illamående, ont i hela magen, uppblåst, gaser, sura uppstötningar... Ja livet känns inte rättvist just nu!

Nu måste de ske en förändring på kosten, detta går inte. Jag åt tidigare ikväll tacos, stark, stekt mat men det är så gooooott!! Hur ska jag leva utan det? Nej de närmaste dagarna får jag hålla mig till "vit mat", ingen mat 3-4 timmar innan läggdags och mina tabletter, sömnlösa nätter är inget för mig! :/

Tur iaf att jag har en tv i sovrummet som håller mig sällskap, tur att de går så mkt bra serier på nätterna! "Alias" går ju inte på vardagarna så är glad att jag kan kolla på det på nätterna :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, det låter inge vidare. :(
Har du prövat att äta LCHF någon gång?

2013-03-20 @ 08:19:55
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Sara Ekman

jobbigt ;/

2013-03-20 @ 08:50:25
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0