....

2013-03-07 klockan 14:33:00
Jag saknar ord. Hur orättvist ska livet vara? Jag är så himla ledsen, jag vet snart inte ut eller in. Hur mycket ska man tolerera? Hur mycket ska man orka? 
 
Åker till Köpenhamn imorgon på en liten miniweekend med Johanna. Mår inte alls bra så ska bli skönt att komma bort och byta miljö lite och tänka på annat. Kommer antagligen inte funka för hjärnan går i 120 just nu och känslorna är all over the place. Usch vilken jävla skitdag, livet är verkligen så himla orättvist!
 
Hoppas ni får en bra helg iaf underbara läsare :)
 

Kommentarer
Postat av: charlie

men gumman vad har hänt??


Aw dt var snällt sagt tack <3 jag skall fixa detta! typ 90 procent av min garderob passar ej så har lite motivation bara där ;) Sen måste jag vara fit till sommaren pga köpenhamn ;)

jo men har man möjlighet skall man shoppa på ;) jag skall strax iväg till Polen! Längtar. Hoppas o fixa ray ban glasögon billigt!

men gumman da <3 inget kul alls o va så sjuk. Hoppas du kryar på dig snart!!

men har du gått till en annan vetrinär med hunden?

Puss

2013-03-07 @ 16:21:47
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Jag vet inte vad det handlar om men man ska inte tolerera att bli illa behandlad i alla fall. njut av din weekend med din vän :)

Svar: Nej inte direkt den mest skräckinjagande hunden.. what the F! Klart det är deras yrke, dem ska vara lugna och proffsiga eftersom vi som kommer dit med våra djur troligen är lite nervösa och skakiga, då ska dem ju veta vad dem gör!

Men usch, är ofta så.. att det kommer med otroligt dålig timing =/ Ja nässpray är ett måste jag tror jag tog flera överdoser av det.

Det är inte trevligt men det kunde varit värre. Han tränade inte igår, han lär slå idag men förmodligen ha en "pinch runner" som springer åt honom. Och rehab-övningar så vi får väl se... ska åka ner om någon timme om jag vågar kolla ;)

Ja.. får väl se, men det blir nog bra. Hoppas du får ut mycket av $$ i alla fall :) Nu ska tydligen Nord Korea attackera landet ocskå, känns ju lite som när din lille hund ger sig på veterinären ;)

2013-03-07 @ 17:42:30
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hoppas inte att det har hänt något allt för illa!

2013-03-07 @ 17:53:16
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Sofia

Det låter inte så bra. Hoppas du kan njuta av din resa iallafall. Kram!

2013-03-08 @ 22:00:49
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Frida

Själv samlar jag på Hurricane glasen och min sambo samlar på snappsglasen. :)

2013-03-10 @ 08:44:11
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0