Jag lever :)

2013-03-19 klockan 14:32:09
Var faktiskt tillbaka på jobbet redan i söndags. Mådde sådär på dagen i lördags men framåt kvällen käkade jag lite makaroner, drack nyponsoppa och drack avslagen cola. Så antingen åkte jag på en släng av matförgiftning eller så var det bara min mage som inte gillade maten. Dvs magkatarren gillade inte maten :P
 
Lördagen var för övrigt en av de tråkigaste och längsta dagarna i mitt liv, fy fan va tråkigt jag hade! Var bara i sovrummet och toan hela dagen, och typ 2-3 gånger i köket. Jag var så uttråkad och jag kollade bara på tv, läste, satt vid datorn och smsade. Ingen som ville umgås med mig om jag hade magsjuka så de förstår jag ^^
 
Så i söndags jobbade jag. Efter jobbet var jag en sväng hos päronen, handlade, lagade mat, pratade med min kusin och slappade framför "Suburgatory". Var lite down så var skönt att kika på en så simpel och enkel serie som "Suburgatory", blev lite skratt ibland :)
 
Igår så jobbade jag fm. Efter jobbet åkte jag och Ica till stan med Enya :) Vi lunchade på Gräddhyllan, Bitta joinade oss också så vi satt en lång stund och pratade, mysigt :) Sen kollade vi i lite affärer innan vi åkte ut till Elins och kollade lite till. Polly kom dit också så jag tog hans bil hem för de skulle göra mer ärenden och jag skulle ut med Johan, Z och barnen på en promenad.
 
Men fy fan va kallt de va men blev en bra runda och jag var glad och pigg som fasiken :) Skön känsla, var längesen jag kände så! Kvällen spenderades med mina pälsbollar i soffan framför "Suburgatory". Hade ingen lust eller ork med varken mobilen eller datorn :P
 
Visst är hon söt mitt blivande fadderbarn Enya? Jag dööör lite :)

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men åh, svårt att inte bli liiite bebissjuk när man ser en sådan här lite goding. SÅ söt! Förstår att du är en stolt fadder.

Sen måste jag säga att Suburbatory. Så lame egentligen men jag skrattar SÅ mycket varje gång.

Åh paintball är ju superroligt!! Det är verkligen adrenalinkick. Och det är nog den biten jag älskar mest haha.

Jag har varit här över en månad och inte tröttnat på palmerna det minsta haha. För min del är det 6 dagar kvar, Dave stannar ytterligare en vecka... sen möts vi upp i Arizona 1 april!! :) Det känns bra ändå, har massor att ta tag i på hemmaplan och så kommer allt dra igång så det kommer nog gå i ett - ingen tid att sakna denna värme. Eller det är vad jag intalar mig i alla fall haha.

SJUKASTE gubben! Jag har aldrig varit med om något liknande faktiskt. Att man får höra det ena och det andra är jag van vid men när han började skrika rakt upp i mitt ansikte för att jag bad honom att lugna sig framför två barn som inte ens börjat skolan? Då undrar man ju hur människan är funtad. Sen kan han jiddra om hur min sambo skadar sig med flit hur mycket han vill... jag tror alla inser hur jäkla patetiskt det låter!

2013-03-19 @ 16:17:04
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: linnea

gott med nyponsoppa! :D

2013-03-19 @ 21:56:16
URL: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0