Last night! (långt inlägg)

2013-03-16 klockan 11:32:53
Igår hade jag en mycket trevlig fredag :) Dagen började med jobb, städade på lagret så det blev lite ordning därinne! Z och Nora var förbi en sväng också, och min faster som bjöd på tårta :)
 
Efter jobbet försökte jag vila men de var omöjligt. Drack en red bull på dagen så lika bra att packa ihop väskan till kvällen och göra allt klart för att hämta Ica och Zenita. Lämnade av mamma hos barnen(Johan och Z´s barn) och vi åkte in till stan :) Hämtade ut min vinst på travet, köpte snygga trosor på Gina och Z bytte ett par byxor. Sen åkte jag och Z ner till centrum för att sätta in min vinst på mitt konto. Fick gå till exchange för banken tar inte emot kontanter längre, vadå sjukt? Hur ska man då göra när man vinner på travet bla? Då får man ju kontanter om man inte vinstbevakat och de känns lite olustigt att ha så mkt pengar liggandes :/
 
Sen åkte vi ut till Skultorp och Actioncenter. Där mötte vi upp Ica och Polly så käkade medans vi var på exchange och fixa med pengarna. Vi började med att spela 50-tals minigolf. Gick dåligt de första banorna men sen ordnade de upp sig :) Var annorlunda banor, helt klart men roligt. Får bli någon mer gång tycker jag. Johan och Jacob joinade oss också efter en stund. :)
 
Sen var det dags för omgång 1 på laserdomet. Lag gul - jag, Johan och Ica. Lag blå - Zenita, Jacob och Polly. Och jävlar va kul det var, hade skor på mig denna gången och då vågade man springa mkt mer även om man egentligen inte får springa ;) När omgång 1 var slut så mötte vi Sanna och Filip utanför och fick resultaten, jag vann totalt och vårt lag vann :D Yippie! Lyckan var total tills det att Jacob lyckades slå mig med 4 poäng på minigolfen, fast de räknar jag inte ens ;) 
 
Omgång 2 hade vi samma lag som innan men bytte färger och vi fick Filip i vårt lag och de andra Sanna. Men gud va mkt svårare det var när man var 8 personer som spelade, och dessutom krånglade mitt vapen. Jacob skyllde på de första gången men trodde honom inte men jag fick den västen omgång 2 och den var inte alls bra :( Så slutade med en sjunde plats och förlust för vårt lag :(
 
Sen var det bara att duscha och göra sig redo för att gå ut och äta. Hade bokat bort till 20,15 men vi var inte där förrän efter 21 då laserdomet var så försenat samt att vi fick dela på 2 duschar och vi var 6 personer så tog sin lilla tid!
 
Maten var god men tzatsiki med dill är inte min grej, skulle tagit fisk :P Mycket skratt och stoj runt bordet, som vanligt :) Sen åkte jag och Z hem till dom för att byta av mamma, hon fick ta min bil medans jag stannade och pratade lite med Z, Johan och Jacob. Sen var Jacob snäll och skjutsade hem mig så jag slapp gå och bli skrämd av spökena som Johan sa :P
 
 
(De tre sista bilderna är lånade från Z. Och ja, jag kan aldrig vara seriös på bilder inte Polly heller för den delen ^^ )

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Jag måste säga att det låter verkligen som en alldeles utmärkt kväll och tårtan ser inte helt fel ut den heller :)

Sååå söt så, lil doggy!! :)

Absolut, man måste kunna skratta tillsammans & jag har skrattat varje dag med honom. Så det är ett bra kvitto.

Jag älskar donuts, har nästan alltid mitt hår i en knut.

2013-03-16 @ 13:12:08
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Frida

Men då vet jag ju det till nästa gång jag åker över. :)
Jag hoppas din helg har varit bra hittills. :)

2013-03-16 @ 14:35:23
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Natalie Salazar

ser ut som ni haft en toppen kväll! :D

2013-03-16 @ 14:50:46
URL: http://natalies.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-03-16 @ 18:11:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Anonym

Ne men det låter så? Då måste man vara inlåst hemma tills man har gått 48 Tim sen senaste symptomen . Hur har det gått under dagen?

Hehe fan vad sweet ska ni till flera städer igen som förra ggn?

Den gamla kameran suger kuk försökte videofilma Sean banan dag fick bara massa krastnande ljud. Blööö!!! Hoppas jag får kameran innan jag åker till Polen - PANIK!!

Puss gumman

2013-03-16 @ 22:20:03
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Laserdome är awesome!! :) Päron och choklad är en bra kombination....

Men det är det bästa sättet att få undan håret på, det blir snyggt och prydlit. Bra när man har en dålig hårdag :)

2013-03-16 @ 23:04:58
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh den tårtan skulle jag ju inte ha tackat nej till direkt, ser ju riktigt trevlig ut dessutom.
Jag hoppas verkligen att du frisknar till så att du orkar! :)
Min helg har varit rätt bra, jobbat lite extra sen har jag bara städat. Funderar på att baka. :)

2013-03-17 @ 09:30:25
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Frida

Härligt att du vara mår bättre, synd att man blir dålig.
Ja men jag vet inte vad jag ska baka riktigt än, men det kommer nog till mig snart. :)

2013-03-17 @ 12:46:24
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Haha där ser man. Jag älskar fortfarande bowling, men laserdome... jo, det är faktiskt riktigt kul. Sjukt länge sedan jag gjorde det dock!

Det är hlet underbart här just nu, kan inte gnälla.

Han är ju... speciell. Du skulle hört hans asgarv när han såg att jag läste hans "jag vill ha barn"-kommentar. Och så visste han att jag inte kunde skälla på honom när vi satt där med ungarna... elak ;)

2013-03-17 @ 14:17:57
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: charlie

Hahhaa men gumman ifa dt e kräksjukan så smittar du andra! Men förstår vad du menar, e också sådan av mig haha.

Mår du bättre nu? Ingen update?

Oh fan vad kul!!! Vad jag är avis. En vacker dag, eller i nästa liv - skall jag göra en sådan resa jag med ;) just nu är jag glad med min kommande köpenhamn weekend. Och skall till Polen nästa vecka.

Ja jag hoppas kameran kmr jävla SKIT kvalite denna är.

Puss

2013-03-18 @ 15:50:00
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0