Lördag - dag 2 i Köpenhamn!

2013-03-11 klockan 11:40:14
Upp och äta hotellfrukost. Det var väl sådär med pålägg så fick bli nutella på den rostade mackan ^^ Sen gjorde vi oss redo för en till dag på stan :P 
 
Blev lite handlat som vanligt. New Yorker är en mycket trevlig affär ^^ Gick omkring och kikade lite i kylan innan vi köpte med fika och gick tillbaka till hotellet och vilade lite. Kollade på "Last resort" ofc :) Sen fick jag det där telefonsamtalet som gjorde mig superglad :) Haha stackars Johanna som fick se mitt cp-ryck med Harlem shake och hoppa i sängen. Vi var lite flummiga där ett tag, haha hoppade omkring och gjorde harlem shake och hoppade i sängen :P
 
Gjorde oss redo för att gå ut och äta. Blev en irländsk/amerikansk pub som var mysig. Var livemusik och god mat. Som vanligt blev de kyckling för mig ;) Satt någon timme innan vi typ blev ivägkörda så då gick vi tillbaka till hotellet då jag var trött. Kikade på nåt avsnitt av "last resort" innan det var dags att sova!
 
Haha, vår granne var Köpenhamns bästa strippklubb, hade fått utmärkelse och 5 stjärnor :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ligger den stripp klubben? Centralt?

2013-03-11 @ 15:05:12
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0