Måndag-torsdag :)

2013-03-03 klockan 22:02:00
Veckan har gått fort. Har ju varit sjuk så har varit väldigt lugn vecka. Mkt tv-tittande=mkt "Hawaii 5-0" :)
 
Var med Tindra och Tyson hos veterinären på måndagen. De gick väl som de gick. De gillar inte veterinären och jag förstår dom, dom sticks ju :P De blev en vaccin för Tindra och dubbeldos för Tyson då det var dags för kennelhosta-sprutan. Sen jobbade jag och sen var jag nere hos Z och hon beställde resan till Finland i Maj/juni, FUN :D 
 
Upp och jobba. Efter jobbet var jag helt slut så slappade i soffan med Johanna. Vi kollade på en massa ga la kort, va askul och skrattade arlset av mig typ. Sen åkte vi till Lidköping och köpte en telefon till pappa, kollade lite på hemcompaniet och handlade lite mat. Sen var Johanna snäll och gjorde mat till mig, och efterrätt. Smakade supergott. Jag var helt slut efter våran lilla tur till Lidköping så var heeelt slut resten av kvällen! :/
 
Upp och ringde vc på onsdagen och fick en tid på em. Blev en lugn förmiddag med hundarna innan jag åkte till vc. Domen där finns i ett inlägg längre ner :) Sen var de bara att jobba och slappa i soffan efter jobbet!
 
Upp och jobba på torsdagsfm. Efter jobbet åkte jag med Z och barnen till Mariestad. Eller ja rättare sagt Torsö och Jacobs nya hem. Vilket radhus han köpt, massa förvaring och stor och rymlig lägenhet med inglasad altan. Ja förvaringen var jag sjukt avis på. Blev en heldag/kväll hos Jacob. Hjälpte honom upp med alla lådor, plockade in i köksskåpen, mm. Blev riktigt bra och tror han blev nöjd. Z och jag är ett bra team :) Väl hemma så somnade jag nästan direkt, var helt slut :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0