Min helg :)

2013-03-03 klockan 22:42:00
Fredagen började med lyxfrukost och ett avsnitt av "Last resort" med roomie innan det var dags att städa. Sen tog jag och Johanna en promenad med hundarna innan det var dags att förbereda för kvällen innan jobbet. Jobbade. Johanna kom ner sista halvtimmen och sminkade mig. Såg nog lite kul ut att hon sminkade mig medans jag jobbade men va inte så mkt kunder som tur va :P Efter jobbet var det bara att byta om snabbt som satan och gå ner till päronen och därifrån åkte vi till Berg. Var dags för irländsk pubafton uppe i bygdegården med Martin och Peter från Dun Aengus. Var trött i början men sen ordnade de upp sig när man fick i sig lite cider ^^ Kvällen var supertrevlig och bra musik som vanligt :) Sen blev de en rolig bilfärd hem innan det blev nattamat i soffan!
 

 
Lördagens spenderades med mamma och Zenita i stan. Var en sväng inne i "city" och förbi några småaffärer innan vi lunchade och besökte rusta innan vi åkte hemåt. Hann dock bara duscha och byta om innan Z, Johan och barnen plockade upp mig och vi åkte till Mariestad. Blev en sväng till Karlssons, Willys och godislagret innan vi åkte ut till Jacob på torsö. Där blev de tacos med Zenita, Johan, Jacob, Johan och Jacob föräldrar och syster oså barnen :) Sen blev de en liten oplanerad spelkväll. Eller ja, vi, dvs jag, Z, Jacob och Johan spelade kort. Gick väl som de gick men som vanligt har vi lika kul. Skrattar och skämtar så man får ont i magen :) Trevlig kväll som vanligt med de tre :) Sen var det bara att åka hem och försöka sova. Dock besökte hjärnspökena mig så var lite ledsen ett tag innan jag äntligen kunde somna!
 
 
Söndagen började med ett besök till Hjo och hem och hobby med Zenita. Blev liiite handlat bara :) Väl hemma blev de lunch hos päronen med brorsan :) Väl hemma började jag plocka i min ena garderob med massa skit i. Hittade även en massa sommarkläder som jag ställt undan som fick komma fram igen. Längtar till sommaren? OJA! Sen var jag och mamma ute på en promenad med hundarna innan min faster kom besök. Så vi satt och fikade i päronens inglasade altan. Min fina faster har de tungt just nu men vi finns alltid här för dig <3 Sen gjorde jag veckans beställning på jobbet innan jag plockade ordning på de sista i lägenheten och tog hand om tvätten. Var meningen att jag skulle ner till Ica och Polly men har lite feber igen och halsen krånglar :( Så nu är jag här i soffan! Gjort morgondagens lunch och ska strax fixa sista tvätten innan det är dags att sova! Förmiddagspass imorgon, sådär sugen på de ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0