Tisdag - fredag :) (långt inlägg)

2013-03-24 klockan 14:24:00
Tisdagen började med ett besök från Bitta. Hon lämnade in bilen på jobbet så hon kom hem och åt frukost med mig och Johanna. Gjorde amerikanska pannkakor, vad annars? :) Hela förmiddagen satt vi och pratade, Z var förbi en sväng också innan det var dags att jobba! Jobbade och efter jobbet kom Z. Jag, Johanna, Z och Ica käkade tacos(med världens goaste guacamole) och pratade och skrattade. Meningen var att vi skulle ha en filmkväll men de blev spelkväll istället. I din vildaste fantasi och upp till bevis. Skrattade så vi dog typ ^^ Mycket trevlig kväll!
 
 
Upp och jobba morgon. Var helt slut då magen krånglade på natten :( Efter jobbet slappade jag en sväng innan jag drog igång med bakningen. Blev kladdkakemuffins, kanelbullar och två sockerkakor. När mamma slutade så kom hon upp och hjälpte mig sätta ihop 2 skoställ som jag ska ha i garderoben. Blev superbra men har alldeles för mkt skor ^^ Sen röjde jag lite i hemmet innan jag slocknade på soffan, var helt slut :P
 
 
Torsdagsförmiddagen var lugnt, slappade lite i soffan innan jag mötte upp Ica och vi tog oss en promenad med hundarna. Sen lämnade vi tillbaka några paket och grejade innan jag drog till jobbet. Efter jobbet städade jag lägenheten. Var riktigt gött att få de städat och fint :) Sen blev de några avsnitt av PLL innan de va dags att sova :)
 
 
Upp och jobba. Efter jobbet slappade jag och hundarna framför tvn innan vi var ute en sväng. Sen åkte jag ner till Ica och Polly där vi började med dekorationerna inför dopet. Sen åkte vi till församlingshemmet och började göra ordning, blev superfint. Färgglatt och barnaktigt :)  Sen åkte jag hem och kollade på fotbollen som lika gärna kunde kvittat, värdelös match! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0