Veckans...

2013-03-28 klockan 10:21:22
 
Vill ha... Allt från Ginatricot :)
 


 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Massa fint. :)

2013-03-28 @ 10:44:52
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Mmmm, snyggt!! :)

Svar; Haha han är riiiiiktigt snygg!

Nej men precis, det är lite faran i att göra ett sådant slut när man inte vet om det kommer att bli någon fortsättning, för blir det då inte det så blir det bara... jaha!

Det har varit fantastiskt de senaste veckorna så då har jag inget att klaga på :) Nu är det dock slut på palmerna, dock lär det bli en del bilden i början av nästa vecka. Då ska vi nämligen till AZ och jag är liiiite exalterad över Gran Canyon! Ska bli awesome :) Flyger hem till STL idag. Ja jag har sett bilder hemifrån och det är inte lite det har snöat och på tal om Bryan så satt min sambo och snackade med honom för några dagar sedan, det är fortfarande sjukt konstigt för min del haha.

2013-03-28 @ 18:29:08
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0