I lördags...

2013-05-06 klockan 23:22:00
Så var det dags att åka upp och kika på Bruce Springsteen i Stockholm. Pappa och Johanna fick de i julklapp av mig så det var jag, pappa, min faster, Johanna, Johannas pappa och Johannas farbror. Vi lånade Kalles cheva-van och åkte mot storstaden. Vi stannade i Jakobsberg och fick mat hos Michelle, parkerade bilen och åkte till arenan. 
 
Friends arena var stort och det var en evig väntan tills Bruce började spela. Dock fick jag lite panik av allt folk som knökade och jag fick ingen luft så efter ca 1 timme drog jag med mig pappa så jag fick stå lite längre bak. Fast de va bara bra för såg mer där då jag hade oturen att få jättar framför mig :P 
 
Bruce var bra men jag kan inte så många låtar och när konserten var slut så hade han inte spelat "Born in the U.S.A" och ja, de drog ner betyget på hela konserten. De e heeeelt klart den bästa låten :P
 
Vägen tillbaka gick smidigt, massa folk men vi kom fram och sen var det bara för mig att köra hemåt i natten. Vi anlände till Timmersdala strax efter 4 på morgonen! :)
 

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Häftigt att ha vart där. :)

2013-05-07 @ 18:22:16
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0