Musik!

2013-05-07 klockan 23:22:34
Jag är en sucker för roliga och härliga låtar och The lonely island tillhör favoriterna. Jag menar "Jack Sparrow", "I just had sex", "YOLO" osv. Underbart roliga, och deras videor är också roliga att kolla på. :) Den svenska versionen av The lonely island tycker jag är De Vet Du. Är totalt såld i deras musik just nu, eller ja de började med "Fucka ur" i höstas och sen har de sköna låtarna forsatt och jag är såld än ^^
 
Här kommer mina 2 favoritlåtar med De Vet Du och The lonely island. Nån mer än jag som är en sucker för såna här roliga och hääärliga låtar? Är en allätare och just nu spelas dessa låtar mkt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah men dt skall man göra ;) Dock krånglar bloglovin som sagt så man ser inga updates förens man går in manuellt på ngns blogg. har du ej dt problemet?

Oh okej sweet! Ser fram emot och se dt inlägget :) Varför blev dt ingen start nu i måndags?

Aw gumman da se till och varva ner och andas ! <3

ha en dunder kväll. Puss

2013-05-09 @ 20:08:04
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0