Dagen!

2011-08-23 klockan 23:04:28
Frukost: 2 dl lättfil, 2 msk lågkalori äpplemos, 1 kokt ägg o 1 halva hjärtegott med skinka o smör
Lunch: 1 kotlett med kinamix o brunsås o lite svartvinbärsgelé!

Mellanmål: 2 bananer o 1 nektarin
Middag: Pasta o kyckling i sås!

Dricka: 1 burk pepsi max!
Total kaloriintag: 1474 kcal
(O maten serverar jag på små tallrikar. Känns bättre då ;))

Dagens träning: 30 min promenad i spåret med hundarna o 20 min snabb cykling med Ica o Polly!

En mkt bra dag. Dock är jag lite hungrig nu o borde stoppa i mig en frukt men orkar fan inte resa mig upp från sängen :D Sitter o kikar på "Hopp". Började se den på dagen men somnade en stund så tänkte se klart den nu. E ju en sucker för barn/animerade filmer!

Nån mer än jag som gillar animerade filmer??

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

Duktig du är :D

2011-08-24 @ 08:32:48
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0