Dagens!

2011-08-25 klockan 23:29:37
Frukost: 2 hjärtegott skivor med smör o skinka, en med gårdagens köttfärsröra
Lunch: Ugnsbakad lax, ris o hollandiesås
Middag: Pastasallad med pasta, gurka, majs, ost, kyckling o kebab, rhode islandsås o pitabröd
Mellanmål: 1 banan
Dricka: 2 burkar pepsi max
Summa kalorier: 1550 kcal.

Åt bara halva salladen så blev inte så överdrivet mkt kcal från den som tur va :)

Dagens träning: 45 min promenad i bra tempo med Johanna o hundarna. O så  3 timmar shopping. De bränner faan fett. Jävlar va trött jag e i fötterna nu! :P

-------------------------------------------------------------------------------------

Jobbade fm idag. Efter jobbet chillade jag innan Johanna kom o vi åkte o mötte Bitta o hennes lille Gustav i stan. Tog ut mitt sista par med linser på 20 år idag, har bara 1 månad kvar innan det är dags o skippa linser :D Gick lite inne på commerce innan vi åkte till Elins. På commerce handlades de en 7a vodka. På elins handlades de 1 tshirt, 1 långtröja o en halsduk på Gina, 2 par leggins o 1 par mjukisbyxor på Cubus. O jag som skulle handla ett par skor. Men de får vänta till London, dit åker jag om 3 veckor :D

Sen köpte vi med en sallad hem o åkte till Bitta där vi käkade o degade framför tvn innan jag o JOhanna åkte hemåt mot kära Timmersdala. Tog med oss hundarna ut på en promenix i mörket innan jag körde hem Johanna. O nu ligger jag i sängen o glor på CSI o tänkte sova snart. Måste städa imorgon innan jobbet ^^


Mattes små pärlor som ligger o sover så gott bredvid mig i sängen :)

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

ååh ska du till london igen! :D fusk!!!



tack för dina pepp ord :)

2011-08-29 @ 10:35:02
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0