Förra veckan...

2011-11-14 klockan 09:29:12
Endast 279 min med träning förra veckan! Jag har inte vart i form alls känner jag. Inte motiverad alls :( o så ont i mitt knä o lite småförkyld o trött i kroppen!
Konstigt att man tappar motivationen när man går ner i cm o i kilon! Hmm skumt de där.. Tror jag bara fokuserar på att jag ska till London om 1 vecka! De e nåt jag verkligen ser fram emot o de ska bli så förbannat skönt o lämna Sverige lite!

Men denna veckan ska bli bättre. Detta är inplanerat för denna veckan!
Måndag: 50 min promenad med hundarna, 1 timme promenad med Z!
Tisdag: 35 min promenad med hundarna, 55 min dans fuego på friskis
Onsdag: 35min promenad med hundarna, 55 min baspass på friskis
Torsdag: 50 min promenad med hundarna, promenad med Z?
Fredag: 35 min promenad med hundarna
Lördag: 55 min baspass på friskis om nån följer med, annars 60 min promenad
Söndag: 90 min promenad med hundarna

Ser ut som en bra vecka va? Får hoppas att de inte kommer nån snö. Gör det de så blir det att crossa istället för promenad med hundarna. Dom avskyr kylan o deras små tassar klarar inte riktigt snön :/ Så hoppas den håller sig borta länge till!
jag i London eye i Jan!

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: kul att du är med <3

2011-11-14 @ 16:49:05
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

"Bara" 279 ja ;)

2011-11-14 @ 18:55:43
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: P-smalendag

Klart att du kan gå på passet själv! Pepppepp!! :D

2011-11-14 @ 19:33:28
URL: http://smalendag.blogspot.com
Postat av: Anonym

aw tack hjärtat för din kommentar <3 o tycker du har gjort en bra vecka med lagom med pass o massa promenad!! Så dt skall du inte ha alls ngn ångest över!!



Sen vrf motivationen sviktar när man får bra resultat vettefan! OMG jag trodde jag var ensam om o känna detta!!! Weird. Men hey GO STRONG!!

2011-11-15 @ 09:04:10
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0