Måndag!

2011-11-14 klockan 21:21:10

Dagen började med morgongos med mina två pälsklingar! :) sen va vi på en kylig morgonpromenad!

Sen åkte jag o Ica till friskis o svettis för ett bas-pass. Dock tycker jag om onsdagspasset bättre, mkt roligare pass! :)

Sen va de bara o laga lunch när jag kom hem o så duscha. Sen va de bara o gå till jobbet. En riktigt stressig em på jobbet men då går de fort :)

Efter jobbet tog jag o Z en snabbpromenad i kylan o nu sitter jag i soffan o glor på "Ringer". E trött idag så blir bara ett avsnitt innan de e dags o sova!

Dagens träning: 55 baspass på friskis o 63 min promenad :)

Dagens lunch var köttfärsrisotto o middag/kvällsmat skaldjurssoppa! De sistnämnda var sjukt gött så nu e jag mätt! :)

 


Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

mat är gott ;) haha

2011-11-15 @ 08:58:37
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0